Prohledat tento blog

středa 18. listopadu 2015

Jsem zase zpět :-) ...Bobbi Brown, láska na první použití


Ahoj Všem!


Je až k neuvěření jak ten čas letí. Pokaždé když se podívám na svůj blog, vidím jak se datem neustále vzdaluji od posledního článku. :-( Bohužel jsem teď byla trochu víc vytížená a už jsem neměla na psaní článku čas a ani energii. Řekněme si to upřímně, blog žere hodně času, ale z výsledku má člověk ohromnou radost a raduje se z každého nového článku a z toho, jak se každým novým článkem zlepšuje. Co je ale nejhorší je umět se vrátit do rozjetého vlaku a to se mi moc dobře nepovedlo. Pořád jsem chtěla začít psát, ale vždy mi do toho něco skočilo, až se z toho stala rutina. Důležité ale je, že jsem se zase postavila na nohy a začala s tím něco dělat. Takže mě tady zase máte :-) A teď už dost povídání, pustíme se do těchto nádherných produktů od Bobbi Brown, do kterých jsem se maximálně zamilovala. :-) Článek jsem již psala zde a zde. :-)


Bobbi Brown přišel před časem s novinkou, revolučním sérem a make-upem v jedné lahvičce. Celý název produktu je Intensive Skin Serum Foundation SPF 40. Produkt obsahuje ličí, bambusové výhonky a výtažky z Cordyceps (houba) a díky tomu Make-up krásně hydratuje, vyživuje a sjednocuje pleť. Proto je také vhodný pro sušší pleť, ale dobře si také rozumí s pletí smíšenou až mastnou (každý ale musí vyzkoušet). Make-up se nanáší pomocí kapátka, což se mi velice líbí a vyhovuje mi. Můžete si tak na obličej dát množství dle Vaší potřeby. Produkt je spíše hutnější konzistence, který se ale skvěle nanáší a hlavně zapracovává. Krytí je spíše lehké až střední, ale můžete ho krásně navrstvit aniž by na pleti vypadal nepřirozeně. Co se mi líbí je jeho vůně, která je krásně jemná, ale nevtíravá. Produkt má 30 ml, což vhledem k ceně není mnoho, ale pokud se do něj zamilujete jako já, tak tuto maličkost odpustíte. Také Vám stačí na pleť dát jenom malé množství produktu, což vykompenzuje cenu a množství produktu. Úžasný je ale veliký výběr odstínů (dorůžova i dožluta), kterých je celkem 16, ale pozor na jeho výběr, protože u tohoto produktu musíte vybírat make-up tak o 0,5 odstínu tmavší, aby Vám seděl. Já jsem si vybrala odstín Sand 2, který mi skvěle sedí právě v tomto období. V létě by na mě byl asi moc světlý. Vyzdvihnout musím ale také obaly, které jsou sice jednoduché, ale o to luxusnější. Cena produktu je 1 550 Kč a koupit ho můžete v kamenném obchodě Bobbi Brown.






Dále přišel Bobbi Brown s Intensive Skin Serum Corrector, který obsahuje bambusové výhonky a výtažky z Cordyceps (houba), ale také indický kořen stromu. Korektor je též hydratační, krásně se zapracovává a hlavně neleze do vrásek. Krytí je spíše lehké až střední, takže zakrytí velkých nedostatků a kruhů nečekejte. Jemné začervenání pleti, ale bez problému zakryje a pleť krásně projasní. Já jsem s ním velice spokojená. Výběr je zase z 16 odstínů. Já jsem si vybrala odstín Light Bisque 2, který má odstín dorůžova. Produkt má 7 ml, což je plně dostačující. Cena produktu je 1 240 Kč, což může být pro někoho dost vysoká částka. Určitě ale doporučuji jak make-up, tak korektor vyzkoušet.






A jako poslední tady mám produkt na rty a to jejich slavnou Art Stick :-)  Tato tužka na rty se krásně a snadno nanáší, stačí ji opravdu málo a na rtech je příjemná a sametová. Vůbec rty nevysušuje, ale já si i tak raději pod tužku dávám trochu balzámu. Jedinou nevýhodu kterou vidím, je to, že mi na rtech po zmizení rtěnky zůstávaly kontury. Bohužel všechny rtěnky sním. :-) Vybrat si můžete z 8 odstínů. Já jsem k nákupu dostala odstín Electric Pink, kterého jsem se zprvu lekla a bála se, že na mě bude řvavě růžová, ale výsledný efekt vypadal nádherně. Rtěnka je na rtech spíše taková do malinovo růžové. K tužce bylo i ořezávátko, které jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet, jelikož na rty stačí opravdu málo produktu, což je výhoda. Rtěnka má 6 g a její cena je 680 Kč. 





Značku Bobbi Brown mám velice ráda i přes její vyšší cenu. Jak se říká, za kvalitu se platí. Teď Bobbi Brown přišel s vánoční kolekcí a já už mám pár produktů vybraných :-) Vyzkoušet bych chtěla jejich nový rozjasňovač v odstínu Seashell, dále monostín Star Beam, paletku Sterling Nights Eye a jejich štětce.



Jak se Vám líbí produkty od Bobbi Brown a na co máte zálusk Vy? Podělte se s námi. :-)

Přeji krásný den.


4 komentáře:

  1. Me se líbí z vánoční paletka .. Ale chtěla bych zkusit rtenku od BB :)

    OdpovědětVymazat
  2. Art stick vypadá božsky, ten odstín! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. presne ako hovoris, za kvalitu sa priplati :) ja somn sa pre tuto znacku tiez raz rozhodla na zaklade recenzii, a nedam an nu dopustit :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat