Prohledat tento blog

neděle 14. června 2015

Gosh kosmetika...Multicolor Blush a Brow Kit


Ahoj Všem!


Už jste si určitě všimli, že k nám začátkem června přišla do Fann parfumerií známá dánská značka Gosh Cosmetics. Já jsem si mohla vybrat nějaký produkt, který mi právě Fann parfumerie věnovala, za což jsem jim velice vděčná, protože jsem ráda, že jsem tuto značku mohla vyzkoušet a dát Vám tak vědět své dojmy. :-) Určitě se ale podívejte také na stránky fann.cz, kde najdete spousto značek, ale také právě zmiňovanou značku Gosh. A pokud během června nakoupíte přes e-shop nebo v kamenných prodejnách jakoukoliv pečující nebo dekorativní kosmetiku, tak budete mít na nákup 20 % slevu a to se vyplatí. A když potom svůj nákup včetně účtenky vyfotíte a pošlete na jejich mail, tak na Vás čeká dáreček. :-) 


A teď už jdeme na produkty, které jsem si vybrala na vyzkoušení. :-) Na první pohled mě zaujala nádherná tvářenka Multicolor Blush v odstínu 50 Pink Pie, která je multifunkční s lehkou až krémovou konzistencí, Tvářenka se skládá ze čtyř barev, fialková a červená (používám na lícní kosti jako tvářenku) a oranžová a hnědá (používám pod lícní kosti na konturování). Barvy jsou to naprosto úžasné. Tvářenka po nabrání prstem trochu práší, ale po nabrání štětcem vůbec, což mě tedy mile překvapilo. Barvy jsou krásně pigmentované, stačí nabrat opravdu  trochu a nanést jemně na tváře. Dá se ale krásně vrstvit, takže docílíte požadovaného výsledku, vydrží celý den a na obličeji vypadá opravdu nádherně. :-) Cena původní byla 389 Kč, po slevě teď produkt můžete zakoupit za 311 Kč.






A jako další jsem chtěla něco na obočí. Vybrala jsem si proto Eyebrow Kit. Set obsahuje 3 stíny (světlý, tmavší a nejtmavší), vosk na zafixování a malý štěteček s houbičkou, který teda vůbec nepoužívám a naprosto nechápu proč je tam ta houbička. Líp by udělali kdyby na druhou stranu štětečku dali kartáček na pročesání nebo pinzetu. Stíny jsou ale naprosto super. Nejsvětlejší stín ale nepoužívám, protože je na mě moc světlý, ale další dva jsou pro mě úplně ideální. Světlejší používám jako základ a na kraje obočí a tmavším stínem pak už jenom dokreslím a vytvaruji obočí. Stíny se krásně nanáší, mají krásné barvy (ta nejtmavší je krásná studená barvička, která je dělaná přímo pro mě) a super výdrž. :-) Původní cena je také 389 Kč a po slevě 311 Kč. Určitě doporučuji vyzkoušet.








Takže tato značka mě nadchla, má super produkty, které bych určitě doporučila. Ceny jsou vůči kvalitě přijatelné a určitě vyzkouším další produkty. :-)

A co Vy? Už vlastníte nějakou kosmetiku od této značky? Pokud ne, tak co Vás zaujalo a pokud ano, tak co vlastníte a co by jste nám doporučili. Podělte se s námi. 

Přeji všem krásný den. :-)




8 komentářů:

  1. tá tvárenka je krásna :D ale mám ich teraz mnohooo tak radšej si dám nakupovaciu stopku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná, až ti stopka skončí, tak na ni aspoň mrkni :-)

      Vymazat
  2. Doufám ze stihnu ještě v červnu jít do Fannu, protože neco od agish proste mít musím :-) Tvářenka vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi, protože Gosh má super produkty, chci se ještě kouknout na jejich tužky, ty jsou prý super :-) a pak napiš co si pořídila :-)

      Vymazat
  3. Jak na to koukám, tak tu tvářenku asi musím mit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je fakt krásná, super pigmentovaná a dobře se sni pracuje :-) Dej vědět jestli si pořídila

      Vymazat
  4. Ta tvářenka je perfektní. Stíny na obočí mi připadají dost světlé, spíš pro nás blondýny😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Je super. Ten nejtmavší je akorát pro mě, a to mám docela tmavé obočí, ale jak mám teď pihy a trochu světlejší vlasy, tak tolik tmavý mít oboří nemusím :-)

      Vymazat