Prohledat tento blog

pondělí 18. května 2015

Avon Nutra Effects hydratační krém


Ahoj Všem!


Dnes bych Vám chtěla povědět něco málo o tomto super krému Avon Nutra Effects Active Seed Complex od Avonu




Jedná se o denní ochranný hydratační krém, který má v sobě výtažky z chia semínek, díky kterým je pleť dostatečně hydratovaná na delší dobu. Chrání díky SPF 15. Chia semínka jsou velmi výživná a jsou bohatým zdrojem omega-3 a 6 mastných kyselin, vitamínů a antioxidantů. Mohou vstřebat až 12 krát větší množství vody, než jaké je jejich hmotnost. Krém je hypoalergenní, bez parabenů, dermatologicky, alergologicky a klinicky testován. Je vhodný i pro citlivou pleť a chrání před slunečním zářením.


Krém je vhodný na suchou pleť, kterou trpím i já. Po použití tohoto krému jsem měla pleť krásně hydratovanou a vyživenou. Krém se dobře roztíral, vstřebával a zanechával pokožku krásně jemnou. A to nemluvím o té božské jemné vůni, kterou krém má. Ani tu vůni nedokážu popsat, ale je opravdu jemná, není vůbec vtíravá a prostě voní svěže po jaru. 


Před používáním tohoto krému jsem trpěla na suchá místa na obličeji, kde se mi po make-upu a pudru dělali mapky šupinek, Po tomto krému se mi suchá místa již neobjevují. Krém používám zatím chvíli, ale už teď ho můžu vřele doporučit. Jsem ráda, že jsem mohla krém díky Avonu vyzkoušet a vřele doporučit dalším lidem. :-)


Ani jsem nemohla uvěřit ceně, kterou jsem viděla na Avon stránkách, kde krém můžete zakoupit za pouhých akčních 99 Kč. Původní cena je 179 Kč. Tato cena mě velmi překvapila, protože jsem za 50 ml opravdu čekala cenu vyšší, a to cca za 300 Kč a výš. Poměr ceny a kvality je tedy naprosto bombový. Kdo krém ještě nemá, tak určitě neváhejte a podívejte se na něj. Avon nabízí těchto krému více množství, takže si vyberou i lidi co mají třeba mastnější nebo smíšenou pleť. :-)

Máte už tento krém od Avonu nebo se na něj teprve chystáte? Jaký krém Vás za poslední dobu opravdu potěšil jak složením, tak cenou? Podělte se s námi. :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat