Prohledat tento blog

středa 27. května 2015

Hodinky Daniel Wellington a co na nich tak všichni mají


Ahoj Všem!


Taky Vás dostaly všude propagované (Instagram, blogy, Facebook, reklamy) hodinky Daniel Wellington? Mě tedy ano! A ne proto, že je má kdejaká blogerka, která je dostala zadarmo k propagaci (řekněme si ale na rovinu, že mít tu příležitost a dostat něco nového a tak pěkného na vyzkoušení, tak taky neodmítneme), ale hlavně proto, že se mi opravdu moc líbí a dají se snadno a krásně zkombinovat s jakýmkoliv doplňkem, ať už jsou to stříbrné náramky, gumové náramky, náramky z korálků nebo také se známou pandorou (tu zatím nevlastním, ale co není může být). Nejvíc se mi na nich líbí, že jsou krásně decentní a můžete si je vzít opravdu k čemukoliv.





Já jsem si vybrala klasické decentní hodinky Daniel Wellington Classic Sheffield Lady v barvě Rose Gold. :-)  Hodinky mají kožený černý pásek se zapínáním v barvě rose gold, skořápkově bílý ciferník s rafičkami a ukazateli hodin v barvě rose gold, strojek Quartz, jsou vodotěsné a průměr hodinek je 36 mm.




Hodinky jsou zabaleny do krásné kožené krabičky se semišovým dnem,


Většina blogerek pro Vás vždy má asi 15 % slevu s kódem na nákup hodinek Daniel Wellington z oficiálních stránek danielwellington.com. Já pro Vás tuto slevu bohužel nemám, ale nemusíte zoufat. :-) Když jsem hledala na netu, kde bych hodinky koupila, tak jsem samozřejmě koukala i na oficiální stránky, kde tyto hodinky vyšly na nějakých 199 €, což je v přepočtu po 15 % slevě cca 4 750 Kč. Nakonec jsem ale hodinky objednávala ze stránek bonoqo.cz, kde mě vyšly po slevě na 4 190 Kč., což je levněji než z oficiálních stránek po slevě. Platila jsem normálně převodem a v českých korunách. Doprava byla zdarma a obchod dával vědět o všech postupech s mojí objednávkou. Tento obchod tedy můžu vřele doporučit. :-) Určitě se vyplatí hodinky koupit tam.



Samozřejmě si můžete vybrat hodinky jiné, Výběr je opravdu veliký, záleží jenom na Vás. Já napoprvé sázela na jistotu v podobě klasických decentních hodinek, ale už teď vím, že u jedněch nezůstanu a pořídím si hodinky s barevnějším páskem a s páskem látkovým. Vybrané mám zatím tyto. :-)







Co Vy? Vlastníte už nějaké hodinky od Daniel Wellington? A pokud ne, tak jaké by jste si vybraly?
Podělte se s námi, Já Vám zatím přeji pěkné čtení a krásny den. :-)


9 komentářů:

  1. Moc pěkný článek i fotky a všechny tvoje kombinace s náramky jsou také krásné. A právě proto, že sis hodinky koupila za své a z vlastního přesvědčení, je článek věrohodný. A vsadím se, že z nich máš o to větší radost. Hodinky se mi líbí, i když sama po nich úplně neprahnu. Mám svoje Festiny, Swatch, Esprit a jedny silikonové bílorůžové na léto a s těmi si zatím hodlám vystačit:)) P.S. moc se mi líbí všechny tvoje fotky máš smysl pro styl, pro detail a pro krásu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji ti moc Adrianko :-) Tvoje slova vždy potěší. A ano mám z nich určitě větší radost, když jsem si je pořídila od sebe pro sebe :-) Festiny mám také a jsou super a ještě miluju svoje Stormy. A jsem ráda, že se fotky líbí :-)

      Vymazat
  2. Jelikož jsem chudý student, tak si takové drahé hodinky dovolit nemůžu. Na vyzkoušení mi je taky nikdo neposkytne, takže bohužel i když se mi moc líbí, tak si můžu nechat zdát :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, určitě si je pořídíš až budeš pracovat :-) a pokud by si je chtěla aspoň vyzkoušet aby jsi si byla jistá stylem a nevrážela do hodinek tolik peněz, tak si podobné můžeš objednat z Aliexpress :-) za nějakých cca 200 Kč

      http://www.aliexpress.com/item/New-Hot-Sale-High-Quality-DW-Fashion-Watches-Men-Women-Leather-Quartz-Daniel-Wellington-Relojes-Relogio/32337085027.html?s=p

      :-)

      Vymazat
  3. hodinky sú pomerne drahé, ale veľa ľudí si ich chváli :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jsou trochu dražší, ale moje všechny hodinky co mám stály stejně jako tyto a jsem s nimi moc a moc spokojená. Ani mi nepřijdou zase tolik drahé, na to že mají kožený pásek, jsou vodotěsné a pozlacené. Každopádně si můžeš podobné objednat na Aliexpressu za cca 200 Kč a uvidíš jak se ti budou líbit :-) Každopádně mě za tu cenu stály :-)

      Vymazat
  4. Taky jsem si před nedávnem vybírala nové hodinky. Značku Daniel Wellington ale nemám moc ráda, a tak jsem si nakonec na https://www.hodinky-beny.cz/damske/znacka-mauricelacroix/ objednala hodinky značky Maurice Lacroix. Jsou sice o něco dražší, ale ta cena rozhodně odpovídá kvalitě, takže pro mě nebyl problém si za vysokou kvalitu připlatit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodinky od této značky má moje žena. Kupoval jsem jí je asi před rokem k narozeninám. Hodně ráda je nosí. Já osobně na hodinky nikdy moc nebyl. Nad čím ale delší dobu přemýšlím je, že si koupím takový ten fitness náramek. Myslím si, že to je něco, co bych určitě využil. A funkci hodinek to dokáže splnit také.

      Vymazat
  5. Ty hodinky se mi dost líbí. Hlavně jak mají takový jednoduchý a elegantní design. Máš ale i hrozně pěkné náramky. Právě náramky jsem v poslední době zase začala nosit. Začalo to tím, že jsem od kamarádky dostala jako dárek takový tyrkysový náramek a od té doby se z toho stala taková moje malá závislost. :)

    OdpovědětVymazat