Prohledat tento blog

sobota 21. března 2015

Vlasové přípravky a nové sprchové gely Balea limited edition


Přeji všem krásné a slunečné sobotní odpoledne :-). 

Dnes bych Vám ráda ukázala moje přípravky na vlasy, které teď používám. 

Jako každá žena hledám další a další novinky nejen v kosmetice, ale také u vlasových produktů. I když střídám různé šampóny, tak se vždy vracím k head & shoulders, hlavně kvůli tomu, že je výborný proti lupům a mě jako jediný pomáhá. Používám ho preventivně na střídačku se šampóny Aussie, které pro mě byly novinkou. Teď zrovna používám řadu Mega instant pro každodenní použití, která obsahuje výtažky z australské rostliny Anigozanthos flavidus. Z šampónu jsem tedy moc nadšená nebyla, ale naopak z čeho jsem byla nadšená, tak byl balzám na vlasy 3 Minute Miracle Reconstruction, který svým složením proniká do struktury suchých a poškozených vlasů a zanechává je hebké, hladké a ošetřené, což můžu jenom potvrdit. Vlasy jsem měla  již po prvním umytí krásně hladké, jemné a hebké. Bylo to znát i další den. Vlasy se mi také lépe rozčesávaly. Určitě vyzkouším další produkty od značky Aussie. Tuto značku můžete zakoupit v DM drogeriích www.dm-drogeriemarkt.cz.


Dále jsem si oblíbila banánový kondicionér, který nádherně voní po banánech. Tento produkt jsem zakoupila v Praze v obchodě THE BODY SHOP v akci 1+1 zdarma. Tento obchod můžu jenom doporučit. Slečny prodavačky byly velmi milé a se vším poradili. Kondicionér mohu také doporučit. Po použití byly vlasy krásně jemné, hladké a nádherně se rozčesávaly :-). Určitě znovu v obchodě nakoupím a nejen kondicionér, ale také sprchové gely, které mají úžasnou vůni. 

Během března The Body Shop v českých obchodem představí kolekci se zeleným čajem, na kterou se moc těším. Určitě se v obchodě stavte a podívejte se co vše nabízí, budete nadšené :-).


U suchých šampónů jsem si oblíbila značku BATISTE, která nabízí více druhů šampónů, dle potřeby. Já teď používám Batiste original suchý šampón, který oživuje mastné a unavené vlasy. Tato značka mi zatím vyhovuje nejvíce. Šampón sice na vlasech zanechá bílé skvrny, ale ty se dají snadno vyčesat. Kdo má tmavé vlasy, tak si může objednat šampón určený na tmaví vlasy, který nezanechává bílé skvrny.


Dále jsem si pořídila dva nové sprchové gely z nové limitované kolekce Balea z drogerie DM. Jejich cena byla přímo pohádková cca 25 Kč za jeden :-), takže pro něj hned utíkejte, protože voní přímo božsky. Od Balei můžu také doporučit kondicionéry, které jsou na vlasech opravdu boží a jejich cena je také super.





Mějte se krásně :-)


2 komentáře:

  1. Vše od Baley i Aussie mám moc ráda. Balea má fakt skvělé ceny i pro studentky a přitom skvělá německá kvalita:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea má super věci a do Aussie jsem se zamilovala. Ceny Balei jsou naprosto úžasné, Aussie je trochu dražší, ale myslím se že cenově vyjdou jako jiné vlasové a daleko horší produkty.

      Vymazat