Prohledat tento blog

sobota 21. března 2015

Kosmetika the Balm


Krásné odpoledne všem!

Kosmetiku the Balm určitě již všichni znáte. Tuto kosmetiku jsem si oblíbila, nejen díky jejich krásným retro obalům, ale také kvůli jejich výborné pigmentaci. Další plus je, že je tato legendární značka bez parabenů a není testována na zvířatech, což oceňuji. Od této značky vlastním nejeden produkt, který můžete zakoupit na jejich českých stránkách www.thebalm.cz.





Já jsem se přímo zamilovala do jejich rozjasňovače Mary-Lou Manizer, který je přímo skvostný. Používám ho nejen jako rozjasňovač obličeje, ale také pod obočí na rozjasnění, jako oční stíny a na rozjasnění koutka oka. Tento rozjasňovač má nádhernou šampaň barvu a naprosto famózní pigmentaci. Obličej krásně rozjasní a dodá mu lesk a luxusní pohled. Krabička má krásný retro styl a vevnitř veliké zrcátko. Nevím jak jsem bez něj mohla žít. Tento rozjasňovač je pro mě TOP mezi rozjasňovači. Pokud by Vám tato barva nevyhovovala, tak má Mary-Lou Manizer další dvě sestry Cindy-Lou Manizer a Betty-Lou Manizer. Koupě stojí určitě za to.



Moje srdce plesá také nad tvářenkou Hot Mama, která je přímo k sežrání. Má krásné kompaktní balení se zrcátkem a úžasný retro obal. Broskvový odstín je na moji pleť přímo ideální. Tvářenka se dá krásně vrstvit, takže můžete odstín regulovat dle sebe. Pigmentace je skvělá, takže se nemusíte bát, že by na Vás nebyla vidět. Já ji používám hodně na konturování obličeje a pak doplňuji růžovější srdcovou tvářenkou od I heart makeup. Tuto tvářenku vřele doporučuji všem, protože se hodí pro každý typ pleti.



Dále od the Balm vlastním matující, transparetní pudr Sexy Mama, který obsahuje drobné částečky absorbující mastnotu a zanechávající dokonale matnou pleť. Já ho používám hlavně na zafixování make-upu a korektoru. Tento pudr nijak nenadchne, ale ani neurazí.

Na konec jsem si nechala překrásnou paletku Balmsai, která obsahuje 5 matných stínů a 13 stínu se shimmerem. Tato úžasná paletka obsahuje tedy celkem 18 nádherně pigmentovaných stínů, včetně stínů na obočí a oční linky, které využívám každý den. Balení také obsahuje 2 šablony, se kterými by jste si měli snadněji vykreslit dokonalé obočí a oční linky. Já tyto šablony vůbec nevyužila a ani nevyužiji, tudíž mi přijdou trochu zbytečné, ale pro někoho můžou být nápomocny. Některé stíny jsou méně pigmentované a některé přímo famózně. Jak už to bývá zvykem, tak matné stíny jsou méně pigmentované a trochu práší. Jedná se hlavně o světlejší stíny. Tmavé jsou naopak pigmentované skvěle. Stíny se shimmerem jsou pigmentované skvěle. Tuto paletku můžu určitě doporučit. Doufám, že se mi stíny podařily aspoň trochu dobře vyfotit, protože jsou opravdu krásný.



Co Vy, vlastníte něco od značky the Balm? Podělte se také o Vaše rady a názory.
Mějte se krásně :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat