Prohledat tento blog

středa 4. března 2015

Zoeva Rose Golden Vol.2


Přeji krásný večer. Dnes Vám představím novou limitovanou kolekci štětců Rose Golden Vol.2 na obličej a oči v krásné pudrové barvě, která Vám nedá spát. Štětce jsou nádherně zpracované. Rukojeť štětců je v pudrově růžové barvě s vyrytými zlatými nápisy Zoeva a s názvem druhu pro daný štětec. Z druhé strany štětce je vyrytý název kolekce "Rose Golden". Štětce jsou vyrobeny z luxusních materiálů a jsou na dotek krásně měkoučké a hladké. V kolekci je 8 luxusních štětců na každodenní líčení obličeje a očí. Tuto sadu musí mít dle mého názoru každá žena či dívka. Cena štětců je dle kvality přímo suprová a přijatelná. Když jsem to spočítala, tak mi jeden štětec vyšel na cca 250 Kč a stojánek za cca 150 Kč. Štětce jsem objednávala z e-shopu www.zoeva.cz. Zboží mi přišlo během cca dvou dní, komunikace super a hlavně velký výběr zboží. E-shop můžu vřele doporučit. Kolekce byla velmi žádaná, jelikož se po štětcích během dvou dnů zaprášilo :-)

A tady je pár fotek této nádherné kolekce.






V této nové kolekci jsou dva typy sad:

 na oči Rose Golden vol.2 comlete eye set...


...a na obličej a oči Rose Golden vol.2 luxury set (tyto mám)...


...a také nová paletka na oči Rose Golden s dobrou pigmentací, kterou si chci časem také pořídit :-)



Ke každé sadě je dodávaná takováto super taštička, ve které jsou štětce zabaleny. Taštičku můžete potom používat třeba na kosmetiku a nebo jako psaníčko na ples. Taštička je celkem veliká, takže se do ní peněženka i mobil vejdou.


Každou tuto sadu si můžete zakoupit s průhledným stojánkem s reliéfy v barvě štětců. Stojánek je veliký, takže se Vám do něj dobře vejdou i další štětce, třeba z předchozích sad.




Teď Vám představím jednotlivé štětce.



104 Buffer
Kulatý, hustý štětec z taklonových vláken, vhodný na roztírání všech druhů konzistencí make-upu. Husté, flexibilní vlákna.



109 Luxe Face Paint
Plochý, čtvercový konturovací štětec z přírodních a Synthetic-Blend vláken bez barviv, vhodný na konturování, stínování a modelování. 



126 Luxe Cheek Finish
Oblý luxusní štětec na vhodný na nasení tvářenky z přírodních a Synthetic-Blend vláken. 



226 Smudger
Plochý štětec s krátkými štětinami ideální na nanesení očního stínu na spodní linii oka, rozetření očních stínů a linek.



228 Luxe Crease
Měkký oválný štětec tzv. blending. Štětec je vhodný na vystínování přechodů líčidel. Používá se na rozetření všech ostrých přechodů.



234 Luxe Smoky Shader
Jemný štětec se zaokrouhlenými stranami, vhodný na kouřové líčení.



317 Wing Liner
Zkosený, jemný štětec, vhodný na vytvoření perfektní oční linky.



322 Brow Line
Štětec na vybarvování obočí. Je to můj must-have pro vytvoření krásného obočí.





Doufám, že se Vám článek líbil. Jedná se o můj první článek na blogu. Štětce chci ještě pořádně vyzkoušet, na což budu potřebovat trochu více času, ale již teď vím, že to budou moji miláčkové.

Děkuji za přečtení a případné komentáře :-)

Mějte se krásně :-)

2 komentáře:

  1. Božské štětce i na pohled:)) Dnes jsem si u tebe skvěle početla, vzala jsem od nejnovějších příspěvků zpátky až sem a musím uznat, že máš moc pěkný blog, perfektně zpracované recenze, skvělé fotky, krásně udělané swatche, opravdu palec nahoru, moc dobře se čteš. Dnes se mi ale nedaří se připojit k tomuto webu, hlásí mi to error. Tak snad příště, alespoň že komentáře jdou odeslat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Štětce jsou naprosto skvělý jak na používání, tak na pohled. Děkuji ti Andrejko za pochvalu, strašně si toho cením a mám radost, že se blog líbí. Dělám to pro radost a jsem ráda, že se někomu líbí. Teď jsem odpověděla na všechny tvé komentáře a musím říct, že jsi to opravdu vzala poctivě od nejnovější po ty nejstarší.

    OdpovědětVymazat