Prohledat tento blog

úterý 2. června 2015

Nášvštěva Prahy "aneb v Praze je blaze" a pokračování mánie rtěnek pop lip od Clinique


Ahoj Všem!


Akorát jsem se včera vrátila z návštěvy Prahy, odkud jsem si přivezla pár krásných a slaďoučkých kousků. :-) A to bych nebyla já, abych se o ně a o své dojmy s Vámi nepodělila. :-)

Do Prahy to mám cca nějakých 110 km, takže jsem cestu spojila s mojí nastávající tchyní, kterou jsem do Prahy vezla na nějaké vyšetření, s tím že si uděláme dámskou jízdu, zajdeme na nákupy, na dobré jídlo a na procházku podél řeky, přes Karlův most na Petřín. A musím říct, že v Praze je blaze. Teda až na to hejno lidí a šílený kolony (byly dvě bouračky, kvůli kterým jsme jely cca 6 km asi třičtvrtě hodiny, ale tak hlavně že se nikomu nic nestalo). Auto jsem nakonec nechala na Zličíně a po Praze jsme se tak pohybovaly hromadnou dopravou. Celodenní jízdenka stála 110 Kč.

A tady je moje milované autíčko. :-)


Jako první jsme se vypravily pro nože Soft Grip do Albertu :-), které dostanete zdarma po pořízení 30 bodů z nákupů. Jeden bod se rovná hodnotě nákupu 200 Kč. Nože vypadají pěkně a bytelně, ale ještě jsem neměla tu čest je vyzkoušet.


Dále jsem se šly podívat do botanické zahrady na 48. výstavu kaktusů a sukulentů. Pohled to byl opravdu krásný. Akce trvá od 30.05.2015 až do 14.06.2015. Cena vstupného pro dospělého 60 Kč.









Po kontrole u doktora jsem se vydali procházkou přes Karlův most (nádherný výhled), okolo Kampy, směr na Petřín, ze kterého je krásný výhled na Prahu. A jelikož nejela lanovka, tak jsme si pěkně na Petřín vyšly po svých. :-)










No a návštěva Prahy by nebyla úplná bez nákupního šílenství. :-D Takže jsme se pěkně vydaliy podívat na Smíchov a potom na Zličín. A co že jsem si to tedy pořídila za poklady? To právě teď všechno uvidíte. :-)


Už delší dobu jsem chtěla vyzkoušet makronky z pekařství Paul. Do těchto makronek se přidávají pouze 100 % barviva. :-) Na vyzkoušení jsem si koupila mini balení, ve kterém bylo šest druhů makronek (kokosová, karamelová, čokoládová, citronová, pistáciová, malinová a vanilková). Všechny makronky byly krásně křehoučké a opravdu výborné. Zvlášť ta malinová (naprosto bombová chuť), citrónová a čokoládová. :-) Ještě teď se mi po malinové makronce sbíhají sliny. Cena mini balení byla 109 Kč. Za balení s 12 makronkamy dáte 209 Kč. Zakoupit můžete také na jejich internetových stránkách Paul.




A když jsme u těch malin, tak jsem si v Manufaktuře pořídila naprosto dokonalý malinový osvěžující sprchový gel s výtažky z malin, oliv a obilných klíčků, který voní naprosto stejně jako točená malinovka. :-) A když jsem se zmínila o malinovce, tak mi slečna z obchodu nabídla k ochutnávce osvěžující ovocný sirup s přídavkem malinové šťávy a hruškového pyré. Podíl ovocné složky v sirupu je nejméně 73 %. Sirup byl také výborný, takže určitě doporučuji obojí pořídit.Cena 139 Kč jak za sprchový gel, tak i za sirup. Na všechnu jejich kosmetiku se můžete podívat na jejich stránkách Manufaktura.




Tak a bez nákupu kosmetiky do Prahy ani ránu. Tak by měla znít každá věta před návštěvou Prahy. :-D A jelikož já tuto větu dodržuji, tak jsem zavítala do Sephory odkud jsem si přivezla úžasnou rtěnku Grape pop z kolekce pop lip od Clinique a odličovací tampóny od Sephory za 51 Kč. Rtěnka mě vyšla na 496 Kč, jelikož jsem využila akce od O2, který nabízí kód s 20 % slevou. K nákupu jsem pak ještě dostala Sephoráckou kartičku, slevu 200 Kč na příští nákup od 500 Kč na kosmetiku značky Sephora a 2 vzorky parfémů od Hermés.



Tady mám všechny svoje popinky pěkně pohromadě. :-)


A čmárací swatch, abych si mohla lépe vybrat.


No a jako poslední to nejlepší. :-) Konečně jsem podlehla kouzlu Pandory. Vybrala jsem si stříbrný náramek dlouhý 18 cm a k němu dva stříbrné klipy, s tím že jsem měla zadarmo stříbrný bezpečností řetízek. A náramek bez korálku není náramek, takže jsem si vybrala krásný broušený modrý korálek ze zirkonu a syntetického křemene. Cena náramku byla 1 450 Kč, každý klip byl za 590 Kč a korálek za 890 Kč. Vy si můžete samozřejmě vybrat podle svého, protože nabídka je opravdu veliká a myslím, že si vybere opravdu každý. :-)




Pandora se mi naprosto skvěle hodí i k mým novým hodinkám Daniel Wellington. :)




No a to je pro dnešek konec výletu. :-) Teď se můžeme jenom těšit na další (chtěla bych jet na nějaký romantický výlet s přítelem) a prozatím mít radost z tohohle. A co Vy? Kde jste naposled byli a výletě Vy a kam by jste mi doporučili se podívat? Děkuji za všechny Vaše komentáře. :-)




8 komentářů:

  1. Krásné fotografie :-), ty rtěnky mě hrozně moc zaujaly mají krásnou pigmentaci a pěkný náramek :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) rtěnky jsou opravdu super :-) a z náramku jsem nadšená.

      Vymazat
    2. Krásný článek, díky kterému jsem si zase uvědomila, jak jsem ráda, že jsem Pražanda😉 člověk to bere tak nějak samozřejmě, když je tady odmalička. Musím říct, že máš moc krásné ty fotky, hlavně ty od vody, Hradčany a také Petřínskou rozhlednu, ze které je krásně patrné, že stavěná podle Eifelovky. Jednu fotku Hradčany a Vltava s lodí máš podobnou, jak jsem já fotila naší skužební jachtu😃 No a nákupy jsou nejvíc božské..Popinka a Pandora nemají chybu v obou případech jsi vybrala skvěle👌 Díky za skvělý článek😘

      Vymazat
    3. Ahoj Adrianko, máš pravdu, člověk si to vůbec neuvědomuje když to vidí pořád. Měly jsme krásné počasí, takže jsem se toho snažila nafotit hodně, ale ten čas tak rychle utíkal. A nákup byl jasný hned od začátku :-D. Ještě si tam pojedu pro jednu popinku :-)

      Vymazat
  2. Nádherné nákupy :) Jo v Praze se nakupuje nejlépe. Nemohu se dočkat července až si taky udělám výlet a trochu víc provětrám peněženku. Hodně jsi mě navnadila na ten malinový sirup. Od Manufaktury mám malinový krém na ruce a zbožňuji ho. Autíčko se mi moc líbí :) Jedno o kterých do budoucna přemýšlím. Dokonce i o stejné barvě, stříbrných už mám nějak dost. Popinky teď letí nehorážně, kdo ji nemá jako by nežil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Tak hlavně v Praze je všechno. U nás v Písku nemáme vůbec nic. :-( Ten malinový sirup je výborný :-). Barva auta je taková neobvyklá a jsem ráda, že mám právě tuto. A bez zadní kamery už bych nedokázala žít. :-D Přesně popinky jedou :-)

      Vymazat
  3. Proč jsem ani netušila, že máš blog? Na insta tě sleduji a vůbec jsem si toho nevšimla, ale jsem ráda, že jsem ho našla :) Prahu mám strašně ráda, i když ji mám trošku z ruky. Nákupy jsou božské :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to jsem taky ráda, že jsi ráda :-) já mám blog chvíli a nestíhám tolik psát, jak bych chtěla, ale snažím se to změnit :-) Prahu mám taky trochu z ruky, tak jsem byla ráda, že jsem se mohla zase jet podívat a na nákupy. :-)

      Vymazat