Prohledat tento blog

neděle 19. července 2015

Burberry Established 1856...láska na první pohled


Ahoj Všem!


Tak už jsem konečně zase tady. :-) Mrzí mě, že sem nestíhám dávat články častěji, ale zrovna teď mám v práci plnou sezónu a nejvíc práce za celý rok. Takže doufám, že mi to odpustíte. Teď už ale k článku. Stejně jako všichni ostatní i já sleduji plno jiných blogů a také You Tube videí. Mým oblíbeným blogem a teď už i You Tube kanálem je v poslední době Linda Hi Lychee, odkaz zde a zde. Pokud ještě Lindu neznáte, tak se určitě podívejte. Linda píše hlavně o high-end kosmetice, kterou jsem si poslední dobou oblíbila i já. A právě u Lindy mě nadchla značka Burberry. :-)


Nedalo mi to a podívala jsem se na jejich stránky cz.burberry.com. Stránky jsou celkem dobře přehledné a mají tam plno krásných věcí. Nejlepší na tom ale je, že do Čech zasílají zdarma. :-) Objednala jsem si tedy zboží, které jsem také hned zaplatila přes kartu a čekala na potvrzení, které přišlo během chviličky. Peníze se také odečetly hned. Během chvíle mi přišel mail, že děkují za nákup a že zboží předávají k odeslání, Druhý den mi poslali sledovací číslo zásilky. Zboží přišlo cca do týdne, což je super, na to že jsem zboží objednávala z UK v neděli a přišlo myslím už v pátek.


A co že jsem si to vlastně objednala? To uvidíte teď a tady. :-) Od této značky jsem chtěla vyzkoušet rtěnku a nějaké jejich oční stíny. Vybírání mi usnadnila právě Linda, u které jsem se inspirovala. Balíček mi přišel důkladně zabalený v černým obalu, pod nímž byla bílá krabička. Po otevření krabičky mi spadla čelist až na zem. Tolik nádhery jsem ještě v žádném balíčku neviděla. V krabičce byly dvě krásné obálky a dvě krabičky s krásným zlatým nápisem Burberry Established 1856 a zlatý potisk. Prostě skvost skvostů. V obálkách byla faktura a lístek na vrácení zboží, a pozor vrácení je také zdarma. V těch dvou krabičkách pak byla další krásná krabička, kde se již nacházel daný produkt. Abych to zkrátila, tato zásilka byla bomba, luxus, skvost, prostě pecka. Už jen z těch obalů je člověk unesen. :-)








Rtěnku mám z jejich řady Burberry Kisses v odstínu Blush No.77. Tato řada se vyznačuje jako hydratační. Balení je nádherné a zavírání je na magnet, což je plus, hlavně kvůli cestování, kdy se produkt nemůže sám otevřít. Rtěnka je na rtech velmi příjemná a lehká, dobře se nanáší a když se trochu jakoby poklepe na rty, tak nejsou na rtech vidět nedokonalosti. Řekla bych ale, že na rtech nevydrží tak dlouho, takže ji budete muset častěji nanášet, což bude hlavně tím, že je to hydratační rtěnka s lehkou texturou. Barvička je to ale krásná. V obalu rtěnka vypadá spíše jako červeno-cihlová, ale na rtech je to krásná přirozená tmavší nude barva, taková lepší barva Vašich rtů s nádechem dorůžova. Cena rtěnky byla 28 eur, což je na naše nějakých cca 775 Kč. 






Stíny Eye colour Silk mám v odstínu Taupe Brown No.302. Jsou to krásné mono stíny s aplikátorem a zrcátkem. Balení je stejně krásné jako u rtěnky a také se zavíráním na magnet. Stíny mají naprosto peckovou pigmentaci jak při nanesení na ruku, tak i na oko. Bacha ale na to, aby jste nenanesli na oko příliš mnoho produktu, protože síla pigmentace je opravdu veliká a u tmavých stínů si člověk musí dát bacha aby nevypadal jako panda :-D. Každopádně stíny skoro vůbec nepráší a mají nádhernou barvu. Je to taková krásná sytá studená hnědá, která mi chyběla. Cena stínu byla 28,50 eur, což je na naše nějakých cca 790 Kč.







A co Vy? Vlastníte už něco od Burberry? Pokud ano, tak dejte vědět jaký produkt a jak jste se značkou spokojeni. Pokud nevlastníte, tak dejte vědět jaká high-end značka je Vaše oblíbená a proč. :-)

Přeji všem krásné léto. :-)


5 komentářů:

  1. Ta rtěnka, ta je prostě úžasná! Asi si budu muset také nějakou objednat /nemá být cena €31?/ :) Stíny jsou také moc krásné. Obaly luxusní, lahodí oku :) Od Burberry nic zatím nemám..Mám hodně ráda Benefit, dostal si mě hlavně zajímavým designem.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná a na rtech vypadá super přirozeně. Co jsem koukala, tak na stránkách jí mají za 31 eur, ale mě ji poslali za 28 eur, tak nevím jestli zrovna neměli nějakou akci o víkendu, těžko říct. Obaly jsou naprosto úžasný a hlavně to jejich balení, opravdu luxus :-) Benefit je krásný, já od nich kupodivu ještě nic nemám. :-( Mám totiž Prahu trochu z ruky, tak je pro mě lepší kosmetika, která se dá objednat.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera, rtěnka i stíny jsou božské:)) Krásně jsi koupila:)) Balení je opravdu luxusní. Já mám z dekorativní kosmetiky nejraději MAC a pak samozřejmě Chanel, Guerlain, Dior a Estee Lauder a kvůli popinkám i Clinique.

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, to je nádhera! Asi si budu muset taky nějaké věcičky pořídit!
    Jinak moc chválím blog! Ráda objevuju značky, které se u nás nedají sehnat. Už mě nudí recenze pořád tich stejných věcí z českých drogérií :)

    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, tu rtěnku teď hodně používám, Sice tolik na rtech nevydrží, čímž myslím jídlo, ale na rtech je strašně příjemná a krásná. Moc děkuji za pochvalu, té si moc cením. :-) A jsme na tom stejně, taky mě moc nebaví recenze drogérkových produktů, pokud se tedy nejdená o nějakou super novinku a taky ráda kupuji a píšu o kosmetice zahraniční. Škoda jen, že se toho nedá moc sehnat a neposílají k nám.

      Vymazat