Prohledat tento blog

neděle 19. července 2015

Tužka na obočí Bobbi Brown - Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil

Ahoj Všem!


Mám tady dnes pro Vás ještě jeden článek, a to o tužce na obočí Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil od Bobbi Brown. Delší název už ani vymyslet nemohli. :-)

Značka Bobbi Brown má spoustu krásných věcí a jistě ji už všichni znáte. Pár kousků od této značky již vlastním, takže ji můžu vřele doporučit, protože jsem s ní velice spokojená, hlavně co se týče očních stínů v tužce, které jsou naprosto super a také co se týče jejich řasenky. Škoda jen, že je tato značka trochu dražší, protože to určitě mnohé odradí. Ale teď již k tužce. Tužku jsem kupovala přes stránky  douglas.cz, kde stojí 1 050 Kč. Na výběr je 8 odstínů a gramáž je 0,33 g, což je jediné co bych produktu vytkla. Já jsem tužku kupovala se slevovým kupónem, takže mi nevyšla tak draho. K objednávce jsem ještě dostala dva vzorečky vůní Hilfiger a Cartier, které jsou mimochodem boží a lesk v mini balení od Clinique, který je na rtech příjemný a hydratační. 


Tužka Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil má dvě části, na jednom konci je kartáček, který je opravdu super a skvěle se s ním obočí rozčesává a na druhé straně je již samotná tužka, která je vysouvací, má plochý a oválný aplikátor a voskovou texturu. Díky tomu tužka na obočí dlouho vydrží a snadno se nanáší. Odstín jsem si vybrala Mahogany. Je to krásná hnědá barvička, která na obočí vypadá krásně přirozeně. Z této tužky jsem opravdu nadšená a jsem s ní velice spokojená. Určitě bych ji vřele doporučila. :-)









A co Vy? Máte tuto tužku taky? Pokud ano, tak jak jste s ní spokojení? Pokud nemáte, tak jakou tužku na obočí by jste mi doporučili?

Krásné léto přeji. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat