Prohledat tento blog

pondělí 6. července 2015

Yankee Candle...závislost nejspíš do konce života


Ahoj Všem!


Taky máte něco co kupujete pořád dokola až se z toho stane taková malá závislost? Já jednu takovou mám a to se svíčkami Yankee Candle. Sice jsem této značce propadla teprve nedávno, ale řekla bych že docela solidně. :-) Za poslední půl rok už jsem nakoupila na e-shopu yankeesvicky.cz už třikrát. Pro někoho to bude možná málo, ale mě se to zdá celkem dost vzhledem k ceně výrobků (za kvalitu se ale platí). Každopádně se této značky nevzdám, i když už teď o července zdražovali, což mě tedy moc nepotěšilo. :-( 

Ale teď už k nákupu který se nesl v duchu votivek, svícnu na votivky a vosků pro Vás do soutěže. A to hlavně protože jsou svíčky ve skle celkem drahé a nejsem milionář abych zkoušela vůně rovnou ve skle a na vosky jsem ještě zatím nenašla chuť. 



Svícen je naprosto nádherný. má dvě části, dřevěný stojánek s nápisem Yankee Candle a keramický svícen. Svícen se dá od stojánku oddělit, takže se votivka pak dá i snadno zapálit. Svícen Dohromady vypadá dokonale a přímo skvostně. Cena svícnu je teď 317 Kč.



A abych měla co ve svícnu pálit, tak jsem si pořídila i 3 votivky. Vanilla Cupcake, Sweet Apple a Cranberry Pear. Cena votivek byla cca kolem 55 Kc. Teď už jsou jak tak koukám od července dražší a to bez slevy za 65 Kč. Vosky jsou teď za 59 Kč. Já si ale počkám zase na nějakou akci. :-)


Vanilla Cupcake (vanilkový košíček) doba hoření u votivky až 15 hodin, u vosku 25-40 hodin. Je to krásná jemná vůně vanilkového koláčku. Připomíná mi to vůni Raffaela nebo vanlkové zmrzliny. :-) Votivku jsem měl už ve svícnu, takže samostatné foto už nemám.


Sweet Apple (sladké jablko) doba hoření též u votivky až 15 hodin, u vosku 25-40 hodin. Je to krásná jemná vůně jablíček a přírody. Připomíná mi to chvíle když jste venku v sadu a sedíte pod stromem a vychutnáváte si chvíli klidu a vůni přírody. :-)


Cranberry Pear (hruška politá brusinkovým sirupem) doba hoření též u votivky až 15 hodin, u vosku 25-40 hodin. Je to nádherná svěží letní vůně. Vůně mi připomíná čerstvé ovoce a něco sladkého. :-)


Už se těším až všechny vůně vyzkouším, protože je to něco tak příjemného, uklidňujícího a nádherného. 

Na co máte závislost Vy a jak často nakupujete svíčky a doplňky od Yankee Candle?

Přeji krásný podvečer.:-)


5 komentářů:

  1. Iri a o koľko u vás v Česku zdražovali? Lebo u nás zatiaľ stále rovnaké ceny, ale možno je to tým že my to máme zdražené už od začiatku :D:D:D
    Kupujem väčšinou keď som niekde kde Yankee predávajú, často aj keď idem okolo jediného obchodíku v našom meste kde majú vosky a pani mi dá vždy zľavu a jeden vosk ma vyjde na 1,5 eura.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky ☺️ Tak vosky staly 55 Kč bez slevy a ted jsou za 59 Kč což není zase o tolik a ted jsem koukala, ze malá svíčka ve skle je za stejnou cenu, tak možná jeste budou zdražovat. Každopádně o tom psali, ze ceny půjdou nahoru a votivky se mi zdají dražší, ale ted nevím o kolik. Uvidíme ☺️ Ja většinou kupuji v akcích, tak me to zase az tolik nevadí

      Vymazat
  2. Yankee Candle miluju, ale kvůli ceny si je moc nemůžu dovolit a jenže když teď v červnu napsali, že svíčky budou zdražovat kvůli americkému dolaru, tak nevím :(

    Květinová voda Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak aspoň vosky kupovat, ty nejsou tak drahý a ani je tolik nezdražili :-)

      Vymazat
  3. Mooc pěkný nákup. Taky Yankee miluju, tak tě naprosto chápu, že máš potřebu kupovat další. Já mám pár svící ve skle i pár votivek, ale nejvíc kupuji vosky, nejdříve proto, že byly nejlevnější a jejich vůně je nejintenzivnější a později se to nějak zvrhlo a chtěla jsem pořád další a další ozubená kolečka až jsem je začala sbírat. Moje sbírka je teď 60 ks vosků. Ale kupuji i na pálení i když teď přes léto moc nepálím, užívám si to na podzim a v zimě:))

    OdpovědětVymazat