Prohledat tento blog

sobota 8. srpna 2015

Makeup Revolution London...Affirmation Palette, Iconic Pro Lipstick a Hypocrisy Eyeliner


Ahoj Všem!


Dnes bych Vám chtěla představit pár produktů od značky Makeup Revolution London, která mi je zaslala na vyzkoušení. Tato značka má teď plno krásných novinek za super ceny a také se koncem července výrazně rozšířil jejich sortiment ve všech obchodech Rossmann v České republice, a to na více než 100 výrobků! V prodejnách tak naleznete vždy buď celý stojan, nebo alespoň 4 a půl nad sebou umístěných polic v regálu. Takže všude po celé republice v obchodech Rossmann teď najdete plno jejich výrobků od paletek, rtěnek, rozjasňovačů, lesků, pudrů, korektorů atd. Pokud Vás tato značka zaujala, tak se můžete také podívat na jejich e-shop zde, kde najdete opravdu veliké množství krásných a i cenově přijatelných produktů. A děvčata ze Slovenska nemusí smutnit, protože e-shop zasílá i na Slovensko a pokud objednáte nad 700 Kč nebo 27 €, tak máte poštu zdarma. A co se mi také líbí je, že není kosmetika testována na zvířatech. :-) 

A teď už k zaslaným produktům. Jelikož miluji stíny a ani jeden den je při svém líčení nevynechám, tak bylo jasné, že musí být moje jedna z jejich novinkových paletek 32 Ultra Professional Eyeshadows. A jelikož jsem poslední dobou propadla i rtěnkám, tak jsem chtěla vyzkoušet i jejich nové rtěnky Iconic Pro. A nakonec jsem do balíčku ještě přihodila jejich nové tužky na oči Hypocrisy Eyeliner.




A teď už Vám ukážu samotnou paletku 32 Ultra Professional Eyeshadows a to konkrétně Affirmation. Tato paletka má velké zrcátko a 32 stínů, které jsou jak matné, tak i se shimmerem. Stíny se shimmerem práší minimálně, u těch matných je to už trochu horší. Některé se i přímo v paletce při zasáhnutí štětcem drolí, takže to chce štětcem spíše jenom tak poťupkávat. Pigmentace je po nanesení prstem krásná, po nanesení štětcem je už trochu slabší, ale na oku stíny vypadají pěkně a bez báze mi drželi i několik hodin. Paletka má plno krásných barev jak na denní nošení, tak i na večerní. Cena této paletky vychází na 399 Kč.












Dále tu mám rtěnku z jejich nové řady Iconic Pro, která obalem nápadně připomíná rtěnky od Mac. Dohromady je těchto odstínů asi 20, takže si opravdu každý vybere. Já jsem si vybrala odstín Make it in the city. Je to taková zářivá růžovo fialková barva s trochou odlesků. dobře se roztírá, má super konzistenci, na rtech je velmi příjemná a nezalézá do vrásek. Tento odstín rtěnky je ale na rtech docela dost výrazný, což zprvu na e-shopu tak nevypadalo, ale na léto to vůbec nevadí. Cena rtěnky je 129 Kč. 




A jako poslední tady mám tužku na oči Hypocrisy Eyeliner v odstínu Baddest Blue. Tužka má ve víčku ořezávátko což je praktické, protože řekněme si to na rovinu, kdo by pořád hledal kde má ořezávátko. :-) Odstín tužky je přímo nádherný. Je to krásná sytá matná námořnická modrá. Tužka se snadno a dobře nanáší. Na spodním víčku drží celkem pěkně, ale na horním víčku se bohužel po chvíli obtiskává. Cena tužky je 49,90 Kč.





Co Vy? Jak jste spokojení s touto značkou a co jste si od této značky zamilovali? U mě to jsou třeba jejich srdíčkové tvářenky a rozjasňovače.

Přeji Všem krásný horký víkend. Užívejte. :-)



4 komentáře:

  1. Hodně se mi líbí jejich paletky, takže o nějaké uvažuji. :) Rtěnky ale také nevypadají vubec špatně. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky mají krásné, určitě doporučuji vyzkoušet pokud nechceš investovat do dražších a rtěnky mají jsou na rtech příjemný, tak určitě zkus :-)

      Vymazat
  2. Dnes by mi měla dojít paletka Beyond Flawless (+ pár dalších produktů), tak už se moc těším a také udělám recenzi :-)

    Deny Sparkly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super moc se těším a určitě na recenzi kouknu :-)

      Vymazat