Prohledat tento blog

pátek 14. srpna 2015

NARS Countour Blush - Paloma


Ahoj Všem!


Tento týden je na blogu ve znamení kosmetiky NARS. :-) Minule jsem Vám představila můj milovaný Pure Radiant Tinted Moisturizer, který jsem si hned zamilovala a dnes Vám představím toto nádherné konturovací duo Contour Blush v odstínu Paloma. A ano taky jsem se zamilovala. :-) 


Samotný Nars tento produkt popisuje jako produkt výborný pro vytvoření přirozených kontur obličeje s lehkým rozjasněním, což je přesně to co produkt dělá. Vybrat si můžete ze tří odstínů Olympia (nejsvětlejší), Paloma (střední) a Gienah (nejtmavší). Já jsem si vybrala zlatou střední cestu a vůbec toho nelituji, protože ten nejsvětlejší by byl na mě moc světlý a nevynikl by tak a ten nejtmavší je spíše pro hodně opálenou pleť, což já teď nemám. V balení najdete dva odstíny, tmavší na konturování a světlejší na rozjasnění. Oba stíny jsou matné, což někoho možná zarazí, ale výsledný efekt vypadá opravdu božsky. Konturovací stín má krásnou teplou hnědou barvu, která po rozetření vypadá naprosto božsky a přirozeně a zároveň Vám vytvaruje dokonalé lícní kosti. Světlejší stín na rozjasnění Vám krásně rozjasní pleť, aniž by jste se třpytili. Dohromady toto duo vytváří dokonalý look právě na léto, kdy se člověk nechce vůbec lesknout, ale také pro zimní období. :-) Pigmentace je také na jedničku. Stačí nabrat opravdu malé množstvím. Produkt se také naprosto snadno a lehce roztírá. A pokud zrovna nebudete mít náladu na konturování, tak toto duo můžete použít také jako stíny na očí. :-) Nakupovala jsem přímo na oficiálních stránkách zde, protože u nás není vůbec toto duo dostupné, ale já v tom nevidím zase takový problém, jelikož z oficiálních stránek posílají do Čech zboží zdarma při nákupu nad 50 €. Cena tohoto dua je 37 €, což je na naše nějakých cca 1 000 Kč. Ano je to trochu vyšší cena, ale produktu je veliké množství a to 5,5 g, což máte snad dokonce života. :-) Balení je jak jinak než černé, což je pro Nars již klasika. :-) Takže za mě je toto můj oblíbenec a MUST HAVE konturovací produkt pro tento rok a můžu ho vřele a všemi deseti doporučit. :-)











A jak jste na tom Vy s konturováním? Máte nějakého oblíbence? A jak Vás zaujalo toto konturovací duo? Podělte se s námi.


Přeji Všem krásný a pohodový den. :-)

2 komentáře:

  1. Úžasné konturovací duo. A moc pěkná recenze. Já konturuji bronzing pudrem od Estée Lauder Bronze Godess a nebo světlejším matným bronzerem od Sephory. Přiznám se že konturuji pouze v létě, kdy jsem opálená a v zimě to trochu flákám.V zimě spíš jen rozjasňovač a tvářenku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adri :-) Já jsem si konturování teď docela oblíbila a určitě pořídím i od jiné značky. Od Sephory bych chtěla zkusit teď tu jejich novinku Contouring 101 Face Palette :-)

      Vymazat