Prohledat tento blog

pondělí 13. dubna 2015

Boty Mel


Ahoj všem!

Včera jsem Vám představila voňavé plastové botičky značky Melissa. Dnes bych Vám chtěla představit slíbenou značku bot Mel, která je mladší sestřičkou právě již zmíněné značky Melissa.


Boty Mel jsou mladší sestřičkou již zmiňované značky bot Melissa, proto také oficiální název  této řady je "Mel by Melissa". Každá bota Mel má také na své podrážce větu "Dreamed by Melissa" (vysněno Melissou). Prvním impulsem k vytvoření této levnější značky Mel bylo časté napodobování značky Melissa. Proto Melissa vytvořila tuto levnější řadu plastových bot. Tím tak Melissa obsáhne i levnější eshopy a obchody. Zajímavé ale je, že je zakázáno prodávat zároveň obě značky na jednom prodejním místě. Mel je ekologická a recyklovatelná značka. Boty jsou stejně jako Melissy vyrobené ze speciálního materiálu Melflex, který se nádherně přizpůsobí tvaru nohy.


Vybrat si můžete z velikého výběru krásných balerínek, ale i sandálků a pantoflí. Já jsem si vybrala nádherné černé balerínky Mel Pop VIII black/beige s krásnou velikou béžovou kytkou kamélie. Nad kotníkem je zlatý znak srdíčka, které je pro tuto značku už typické. Ve vnitřku boty je ještě umístěné logo značky. Botičky jsou na nohou velmi příjemné a perfektně sedí, díky jejich přizpůsobivému materiálu. Musíte si ale vybrat správnou velikost, jinak se může stát, že Vám boty nesednou tak jako mě a budou Vás dřít. To se může stát i u větší velikosti. Ještě ohledně ceny. Tato značka je jak už jsem řekla levnější než Melissy a to cca o půlku. Tyto boty mě vyšly na cca 900 Kč.





Boty jsem si objednala na eshopu boty-mel.cz. Eshop boty poslal velmi rychle a vše proběhlo v pořádku. Kvůli špatnému výběru velikosti jsem boty ale musela vrátit. Bohužel neměli moji velikost, což ale není chyba eshopu. Eshop mě ihned informoval o vrácení zboží, s tím že mi budou na účet vráceny peníze do 14 dnů. Pokud se rozmýšlíte ohledně koupi těchto bot, tak tento eshop vřele doporučuji.


Jelikož jsem tyto boty moc a moc chtěla, tak jsem si svoji velikost objednala přes jiný eshop a to přes Zoot.cz/mel. Tento eshop mě velmi mile překvapil, jak ochotou, milou a rychlou komunikací, tak i akcí s dopravou zdarma. Jinak tento obchod má dopravu zdarma nad 1 000 Kč. Komunikace s obchodem byla velmi rychlá, příjemná a vše probíhalo v pořádku. Obchod tak mohu určitě velmi ráda doporučit. :-)


Jak se Vám tyto boty líbí a jak Vám vyhovují? Podělte se s námi o Vaše dojmy.

Mějte se krásně :-)



6 komentářů:

  1. Tak takové botičky se mi líbí, nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takové botičky se mi líbí, nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto úžasné, jenom je škoda, že nemají více velikostí, potřebovala bych totiž půlky.

      Vymazat
  3. Pěkné botičky a nádherné tetování:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Botičky jsou super a tetování bolelooooo, ale dalo se to vydržet. :-)

      Vymazat