Prohledat tento blog

úterý 7. dubna 2015

Plastová kabelka O bag


Ahoj všem!


Poslední dobou celkem dost vidím na instagramu, internetu a jiných sociálních sítích plastové kabelky a boty, Ani já jsem tomu neodolala a pořídila si hned tři kousky :-)

Jako první bych Vám chtěla představit kabelku značky O bag. 


Kabelky O bag jsou vyrobeny z lehounkého plastu EVA, jsou ohebné, odolné a omyvatelné, takže se snadno udržují a vypadají tak jako nové i při dlouhodobém nošení. Vzhled má na svědomí designér Emanuele Magenta, který vytvořil přímo dokonalou kabelku. Proč dokonalou? Protože si dle svých představ můžete díky hravým variacím držadel, vnitřních tašek a dvaceti barevných odstínů vytvořit kabelku svých snů. Co víc si můžete přát.




Můžete si koupit buď již hotovou sestavenou kabelku nebo si ji můžete nakombinovat dle svých představ. Můžete si vybrat jakoukoliv barvu těla kabelky (jejich opravdu velké množství), koženkové, kožené nebo provazové držadla dle Vašeho výběru a i vnitřní tašku. Tašku i držadla můžete libovolně kombinovat, jelikož se dají odšroubovat, Tudíž můžete mít více těl a ostatní jenom přendavat nebo držadla měnit dle nálady a situace. Tašku můžete také v zimě doplnit kožešinkou.


Já jsem si kabelku sestavila, protože jsem chtěla mít tašku hlavně podle sebe a také originální. Nakonec jsem zvolila O bag mini, protože mě velký kabelky moc nesluší. Tělo jsem si vybrala v barvě Volcano, jako držadla jsem zvolila dlouhé černé provazy a k tomu ještě vnitřní černou tašku, abych měla vše v bezpečí a nic se neztratilo. 



Pokud jste o této značce ještě neslyšeli, tak se můžete podívat na stránky Obag cz, kde si můžete o značce přečíst více.

Kabelka O bag se dá kombinovat opravdu s čímkoliv a je velmi praktická, pohodlná a asi zatím nejlepší co jsem kdy měla. Pokud nad ní stále váháte, tak už nemusíte, protože za koupi rozhodně stojí. :-)





Příště Vám ukážu voňavé plastové boty značky Melissa a Mel.



Jak se Vám tato taška líbí? Mýte již nějakou doma nebo se teprve chystáte na nákup? Budu ráda když se podělíte o Vaše zkušenosti. :-)

Mějte se krásně :-)


8 komentářů:

  1. Krásná kabelka , vybrala sis moc hezkou kombinaci. Ja o obag přemýšlím, ale je to dost penez tak musim šetřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obag kabelky jsou fakt super...sice je první investice trochu větší, ale pak můžeš kupovat jenom těla a uši a vnitřek můžeš prendavat. A hlavně se fakt dobře nosí a neušpiní se. Za ty peníze fakt stojí za to 👍🏻

      Vymazat
  2. Jak bys popsala tu barvu je šedá nebo spíše hnědo šedá? :) Nevím jakou si vybrat a jednu jsem viděla byla hnědo šedá, krásná, ale nevím co to bylo za barvičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ona je spíš taková zeleno-šedá tmavá. Toto je Volcano. :-)

      Vymazat
  3. Ahojky, nabízím k prodeji vnitřní tašky do Obagu na zakázku, které jen tak někde nepotkáte a navíc za nižší cenu než originály. :) Na výběr je mnoho druhů látek, viz. album "Vzorník" na stránce:https://www.facebook.com/obagdoplnky?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, kabelka je super, ale mne vic zaujal kamenny obklad za ní. Mohla bys mi napsat jak se jmenuje a kde se da koupit? Moc diky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, musím mít na kabelce vnitřní tasticku? Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky. Také mám tuto kabelku a prodávám. Pokud má někdo zájem tak pište StastnaJirka@seznam.cz Dekuji

    OdpovědětVymazat