Prohledat tento blog

pondělí 13. dubna 2015

Boty Melissa


Ahoj všem!


Dnes Vám chci ukázat ty nejvoňavější botičky co znám. Jedná se o značku Melissa. Na istagramu jste si již mohli všimnout, že jsem se do těchto botiček přímo zamilovala. Musím se přiznat, že jsem po této značce pokukovala už delší dobu, ale až teď jsem se rozhodla, že si je konečně pořídím.


Voňavé boty Mělissa pochází z Brazílie a jsou vyrobeny ze speciálního ohebného materiálu Melflex, který má Melissa patentovaný, a který je zároveň vodotěsný, což určitě oceníte právě v deštivých dnech. Materiál obsahuje hypoalergenní a zdravotně nezávadné recyklovatelné složky. Díky materiálu se boty lehce vytvarují podle Vaší nohy a tím Vám poskytnou dokonalý komfort. Boty tak nebudete chtít z nohou vůbec sundat. Botičky mají velice krásnou a výraznou bonbónovou vůni, která je na Meliskách již legendární. Tato vůně je do materiálu míchaná už při výrobě, a proto boty nepřestanou vonět ani po delší době.


Vybrat si můžete z velikého výběru balerínek, ale i sandálků a pantoflí. Já jsem si vybrala nádherné zlatavě růžové balerínky Ultragirl Sweet Pink s velikou mašlí na špičce. Na špičce je také malá dírka na palec a pod patou je zvýšená podrážka. Nad kotníkem je zlatý znak M jako Melissa, který je pro tuto značku už typický. Botičky jsou na nohou velmi příjemné a měkoučké jako bačkůrky.




Boty Melissa jsem zakoupila na eshopu Differentfashion, kde můžete zakoupit i zboží jiné značky, např. Desigual, Disaster, Scotch & Soda a jiné.



Voňavý balíček mi přišel hned druhý den. Jako pozornost bylo v balíčku lízátko, za což obchodu děkuji. Každá pozornost od eshopu velmi potěší. Komunikace s eshopem byla dobrá, proto Vám eshop můžu vřele doporučit.



Příště Vám ukážu plastové botičky značky Mel, které jsem si také zamilovala a už teď se těším na jaro. :-)




Jak se Vám tyto botky líbí? Máte nějaké Melissky? Podělte se s námi o Vaše poznatky, jak jste s botičkami spokojení. :-)

Mějte se krásně :-)


1 komentář:

  1. mě by zajímalo, jaký je rozdíl mezi Mel a Mellisami pro toho, kdo je nosí :) můžeš po delší době něco o tom rozdílu říct?

    OdpovědětVymazat