Prohledat tento blog

neděle 21. června 2015

Event Clinique PopMánie aneb "byla to opravdu bomba!"


Ahoj Všem! :-)


Dnes se s Vámi chci podělit o super zážitek ze čtvrteční Event Clinique PopMánie, která se konala 18.06.2015 v Praze v Palladiu od 13.00 do 19.00 hodin. A české zastoupení Clinique pozvalo na tuto super letní akci nazvanou PopMánie mimo blogerky a jiné slečny i mojí maličkost a to jako poděkování za naší přízeň. Z tohoto pozvání jsem byla nadšená jako blecha, takže jsem si v práci domluvila menší volno a vyrazila na výlet. :-)


Vstupenkou na tuto akci byly nalíčené rty jakoukoli popinkou, která v této super akci hrála hlavní roli. Já jsem zvolila Grape Pop, protože je prostě úžasná. :-) Pokud někdo ještě popinku nevlastnil, tak se mohl nechat nalíčit přímo v Clinique od holek.


V Clinique byly holky strašně milý, hodný, ochotný, usměvavý a naprosto úžasný. Hned jsem se tam cítila lip. A i když mě strašně bolela hlava, tak jsem si to mooooc užila. :-) Nakonec se holky nechaly i vyfotit. :-)


Holky mi všechno také ochotně ukázaly, pomohli mi s výběrem a pořád mi dolévaly šampaňské s jahodou, které bylo výborné. Bylo zde i mnoho občerstvení, které bylo krásně nachystané, naaranžované a také výborné. Musím říct, že se to holkám moc povedlo. :-) Na akci jsem také viděla pár holek jako, Tetu z Prahy, Sobi, Pavlínku a jiné, ale jak mě bolela hlava a uvnitř bylo tolik lidí a frmol, tak jsem se s nimi nestihla dát ani do řečí. Nakonec jsem se ale stačila pozdravit s Myblondworld a s Beautykoktejl. Holkám tímto moc děkuji za pokec a za milé seznámení. :-)


Holky tam něco zkoumají. :-)


Tady jsem si vybírala paletku stínů....a nakonec taky jednu vybrala. :-)


Vidíte tu nádheru? Kdo by odolal. :-)


Celý obchod byl krásný, vše bylo přehledné a všechno jsem chtěla. :-)



Taky jsme se popinkami podepisovaly na CliniquePop stěnu. :-*


Já jsem použila rtěnku Punch Pop, která je božská.


A jako dárek za nákup za účast jsme si mohli vybrat buď jakoukoliv Clinique Pop nebo tvářenku Cheek Pop zdarma. :-) Ale ostatní klienti také nepřišli zkrátka, protože dárek mohli také dostat a to za nákup nad 900 Kč. A jelikož jsem nemohla odejít pouze s jednou věcí, tak jsem si udělala mini nákup. :-) Na vyzkoušení jsem si vzala startovací kit 3-kroky typ 2 pro suchou až smíšenou pleť. Cena 700 Kč. Pro co jsem si ale hlavně šla, byla paletka 8 stínů. Nakonec jsem si vybrala krásnou paletku hnědých stínů Wear Everywhere Nudes. Cena 1 250 Kč. A jako dárek jsem si vybrala krásnou tvářenku Cheek Pop v odstínu 14 Heather Pop. Cena této tvářenky je nyní v Clinique 750 Kč. :-)



Stíny jsou krásný a nádherně pigmentovaný. Určitě ještě udělám samostatný článek o mém nákupu z Clinique. :-)


No a na závěr tato akce byla opravdu bomba, a to doslova. Zrovna když jsem vycházela z obchodu Clinique, tak začali hlásit, že všichni musejí opustit budovu, kde byla nahlášena bomba, Všichni se tak shlukli před obchoďákem a čekali co se bude dít. Po nějaké chvíli ohlásili, že se musí opustit také prostor před Palladiem, který uzavřeli páskou. Nakonec přijeli další policejní auta a i pyrotechnici. Palladium bylo uzavřené až cca do půl 9 večer. :-( Upřímně nepochopím proč má toto někdo zapotřebí a jak někoho něco takového může vůbec napadnout. 


A jelikož se teda Palladium uzavřela, tak jsem se asi na čtvrt hodinky sešla se super děvčaty IriMiou a Lindou. Bylo to sice rychlé a krátké setkání, ale moc ráda jsem holky poznala. Byly přirozené, sami sebou, super a milé. :-) No a jelikož mi obchod zavřeli, tak jsem se ještě stavila na Smíchově v The Body Shop, kde jsem udělala malý nákup věcí v akci a pádila na Zličín k autu, kde už na mě netrpělivě čekal přítel. :-) A jelikož jsem se zpozdila asi o dvě hodinky, tak jsem letěla jak blázen, ale ještě jsem se stihla zastavit v Pandoře pro můj vysněný korálek Filigránová Galaxie, který jsem si z minulé návštěvy přímo zamilovala a musel být můj. :-)


V The Body Shop právě probíhají slevy, které jsem nemohla nechat bez povšimnutí. Čokoládový sprcháč, který naprosto úžasně voní mě vyšel na 99 Kč, set na 139 Kč a naprosto dokonale voňavý banánový kondicionér na 169 Kč, ale při koupi 3 kusů platíte pouze 2. :-)


A v Pandoře jsem si vybrala tento nádherný korálek. Cena 1 190 Kč.





Kdo byl také na této akci a jak se Vám líbila? Případně co jste si pořídili. :-) Doufám, že se Vám článek líbil. :-)

Přeji všem krásný zbytek dne!


8 komentářů:

  1. Krásné fotky! Musela to být povedená akcička, i s tím vším, co ji doprovázelo :) :D Moc se těším na podrobnější recenze.. paletka vypadá skvostně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci, akce to byla opravdu se vším všudy a byla super, jen mě mrzelo, že mi bolela strašně hlava a bylo to takový narychlo jak jsem jela z práce a ještě se do práce vracela :-( ale každopádně jsem ráda, že mě pozvali a mohla jsem na takovou akci podívat :-) Paletka je nádherná, hodím sem pak článek :-)

      Vymazat
  2. Úžasná reportáž, krásné fotky a super nákupy. Koukám, že i přes nepříjemnost s bombou jste si to perfektně užily.
    Paletka i tvářenka vypadají skvostně. Nákup v Body Shopu je také perfektní a Filigránová Galaxie, ta memá chybu. Doufám, že další akce se už budu moct zúčastnit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adri, akce to byla skvělá a z nákupů mám velikou radost, obzvlášť z té paletky a tvářenky...už jsem zkoušela a naprostá spokojenost :-) The Body Shop musím vyzkoušet, ale banán jsem už měla a je super :-) a Pandora? Co dodat, chtěla jsem ji :-) a Adri ano je to závislost. Taky doufám, že na další akci budeš a já doufám, že mě zase pozvou :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, musim pochvalit, ze vo vsetkych clankoch mas velmi pekne fotky. Co sa tyka Clinique, ja sa s touto znackou este len zoznamujem, kokretne pouzivam telovy peeling a nejake vyrobky telovej starostlivosti este cakaju na policke. Aky vyrobok z tejto znacky Ta najviac zaujal?
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc moc děkuji za pochvalu :-) to vždy moc potěší. Mě nejvíc zaujaly stíny a rtěnky, ale to jen protože jsem líná na sebe patlat krémy a tak, ale určitě mají i super krémy na pleť a BB krémy. Zatím jsem vše zkoušela ve vzorečkách, ale určitě objednám plné balení :-)

      Vymazat
  4. Banánový šampon a kondicionér taky právě používám a jejich vůni naprosto miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je přímo úžasná. Mám teď od nich ještě čokoládový sprchový gel a ta vůně je taky dokonalá. Celkově se jim vůně velmi daří. Těším se až vyzkouším tu jejich novou řadu Spa of the World :-)

      Vymazat