Prohledat tento blog

úterý 16. června 2015

Giveaway...něco se chystá :-)


Ahoj Všem!


Už jste určitě zaregistrovali, že jsem v květnu vyhlásila na mém Instagramu svojí první narozeninovou Giveaway. A jelikož bych řekla, že byla GAdocela úspěšná, tak jsem se rozhodla pro Vás uspořádat soutěž novou. :-) Takže bedlivě sledujte můj blog i Instagram. Ještě uvidím kde bude soutěž probíhat, ale možná tady i na IG, tak se těšte. Brzy vše odtajním. :-) A mezitím než nashromáždím všechny dárky, které chci do soutěže věnovat a než vše zveřejním, se můžete kochat minulým balíčkem, který jedna z Vás na IG vyhrála. :-)


Touto fotkou jsem GA započala. Nejednalo se ale o dané produkty, které nakonec v soutěži byly. Chtěla jsem totiž udělat překvapení a chvíli napětí a to se mi myslím povedlo. :-) Soutěžících jsem se pod touto fotkou ptala co by se jim líbilo vyhrát a odpovědi byly velmi zajímavé.


A tady už jsem začala v den mých narozenin odtajňovat v průběhu večera výhru. :-)








A tady už je celá výhra pohromadě. :-)


Sepisování jmen účastníků bylo docela dlouhé. :-)



Ale nakonec se povedlo. :-)


A výherce byl vylosován. :-)



Tak co? Líbila se Vám soutěž? Pokud ano, tak určitě sledujte blog a IG a bedlivě vyčkávejte. :-) A určitě se se mnou můžete podělit o to, c by jste rády vyhrály. Produkt, značka atd...

Krásný večer všem.




4 komentáře:

  1. Byl to super nápad Irčo, myslím, že každá z nás po odtajnění výhry chtěla vyhrát ještě víc:)) Budu vyčkávat a bedlivě sledovat (ale to dělám i bez toho :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci. :-) Jsem ráda, že se líbilo. Každopádně to vidím už za chvíli, jelikož se také blížím k instagramové pětistovce. :-) Jen kdyby toho času bylo více... si zlatíčko :-*

      Vymazat
  2. Soutěž byla perfektní, dala jsi soutěžícím možnost se vyjádřit co by si přály a zároveň to bylo překvapení. Super nápad, jsi kreativní a ještě neskutečně štědrá. Vážíme si takovýchto soutěží:))

    OdpovědětVymazat