Prohledat tento blog

úterý 16. června 2015

L´oréal Brow Artist Genius Kit a Color Riche stíny

Ahoj Všem!


Mám tady pár nových věciček od L´oréalu, které se ke mě dostaly a které jsem s radostí vyzkoušela. Ze setu na obočí jsem přímo nadšená. :-) Níže se dočtete co na produkty říkám. :-)


Asi během května přišel L´oréal do drogerií s novým produktem na obočí, což jste si asi všimli. Jedná se o Brow Artist Genius Kit. Koupit ho můžete ve dvou odstínech, Light To Medium a Medium To Dark, což mám já, protože mám obočí tmavší. Tuto sadu jsem dostala k narozeninám od svých kolegů v práci, za což jim velice děkuji, protože mi udělali velikou radost. :-) Sama jsem si sadu chtěla koupit a to v drogerii DM, kde ji můžete koupit za nějakých 249 Kč. Set má skvělé otvírání, nemusíte se do balení dobývat jako u jiných, ale stačí jenom zmáčknout spodní část otvírání a krabička se lehce otevře sama. Balení obsahuje barevný vosk, jeden stín, štěteček s kartáčkem a malou pinzetu. Nejdřív používám vosk, kterým si definuji linii obočí, pak obočí vybarvím stínem a nakonec ho pročešu kartáčkem, Já stíny nanáším svým milovaným štětcem od Zoevy a to štětcem 322/Brown Line, který je naprosto dokonalý, takže štěteček v sadě nevyužiji, ale na cesty je dostačující. Co mi ale vyhovuje, tak je kartáček, který je super a také pinzeta, se kterou se dobře pracuje. Celkově se tento produkt velice povedl a jsem s ním spokojená. Doporučuji vyzkoušet. :-)










V DM drogerii zrovna taky probíhala akce právě na značku L´oréal a to taková, že když si nakoupil za určitou hodnotu (tuším že to bylo asi 299 Kč), tak jsi na příští nákup dostal kupón s 50 % slevou na produkty značky L´oréal. A to jsem musela využít. Jelikož jsem ale nevěděla co vzít a zrovna jsem ani nic nepotřebovala, tak jsem sáhla po jejich stínech Color Riche L´ombre Pure. Nakonec jsem si odnesla stín Nude 201, který je napohled nádherný. Je to taková zlato-růžová barva. Stíny normálně stojí asi cca 240 Kč a výběr stínů mají opravdu hodně. Stíny jsou slisované, takže si dávejte pozor, aby jste si je štětcem nerozdrobily. Pigmentace je nádherná, ale jenom když přejedete prstem. Na štětec se stíny nanáší už hůře a hlavně štětcem nenanesete takovou sílu jako prstem. Na ruce vidíte úplně nádhernou barvu, ale na očích není zas až tak výrazná, což je škoda. Čekala jsem od stínu lepší finish po nanesení štětcem, ale za 120 Kč (měla jsem tu 50 % slevu) no nekup to. Každopádně mě stíny zas až tak nenadchly a za plnou cenu bych si je asi nepořídia. 









Máte od L´oréalu tyto produkty? A jak jste s nimi spokojeni? Pokud máte jiné odstíny stínů, tak mi napište jaké a jak Vám vyhovují. :-)


Přeji hezký večer.




10 komentářů:

  1. Škoda tých tieňov :/ Chcela som si nejaký kúpiť :D ale keď nie je až tak dobrý a mám doma toho veľa tak ho určite nepotrebujem :D. A set na obočie vyzerá super, škoda že je až teraz keď som začala používať pomády na obočie a MUFE Aqua Brow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba budou jiné odstíny lepší, ale tento mě moc nenadchl :-( škoda no, ale set na obočí je super :-) njn a hlavně než se k nám všechno dostane že? To je doba :-D

      Vymazat
  2. Teda.. a zrovna ty stíny mě hodně lákaly.. No, tak asi ušetřím:) Ale barvičku mají opravdu krásnou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je super, ale výsledný efekt mě moc nenadchnul na to jak dobře vypadaly když jsem je oteřela. Třeba jiné ale budou lepší. :-) Každopádně je lepší ušetřit na jiné, než koupit a být pak zklamaná.

      Vymazat
  3. Ten brow kit budu muset vyzkoušet, mám od Loreal Brow Artist Plumper barevný gel a je skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já jsem s ním moc spokojená, naopak ale nemám ten gel, který budu muset vyzkoušet zase já. :-)

      Vymazat
  4. Já bych si chtěla pořídit ten set na úpravu obočí :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď. :-) Já jsem s ním velice spokojená.

      Vymazat
  5. Krásná recenze, líbí se mi ten set na obočí, půjdu se na něj podívat, obzvlášť když jsi s ním tak spokojená. Zatím mám jenom ten gel a dobarvuji hnědým stínem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adri :-) já jsem s ním velmi spokojená, na drogerkový produkt je to velmi dobré a za tu cenu no nekup to :-) Každopádně ty budeš muset vzít ten světlejší, tak snad na tebe nebude moc tmavý, ale tak koukneš a uvidíš. :-)

      Vymazat