Prohledat tento blog

neděle 14. června 2015

Útraty za...květen 2015


Ahoj Všem!

Tak už jsou tady zase útraty a to za měsíc květen. Poslední dobou dny strašně utíkají a já vůbec nestíhám vše co bych chtěla, což mě mrzí a to hlavně kvůli Vám, protože mám na psaní strašně málo času. A to hlavně teď o prázdninách, jelikož jsem pracovně hodně vytížená. Doufám že mi to odpustíte a budete mě číst i nadále. :-) A teď už můžeme jít na to. :-) Za květen jsem zase jak jinak moc nešetřila, ale jelikož jsem měla narozeniny, tak jsem si chtěla udělat radost pár věcmi po kterých jsem toužila. 


Už nějaký čas jsem si chtěla pořídit nové hodinky a rozmýšlela se jaký by to tak asi mohli být. Chtěla jsem nějaké jednoduché a zároveň elegantní a v černé barvě, protože už mám bílé Storm s kamínky a hnědé Festiny s kamínky. A když jsem všude viděla hodinky Daniel Wellington, tak jsem neodolala a jedny pořídila. Jsou naprosto perfektní a teď už nenosím jiné. Jsou přesně podle mých představ, jednoduché, elegantní a černé s velikým ciferníkem doplněným o zlaté doplňky. Koupě rozhodně nelituji a mám z nich velikánskou radost. :-) Na článek o těchto hodinách se můžete podívat zde.





A jak už všichni víte, tak jsem se naprosto zamilovala do značky Clinique. A to přímo do jejich Pop Lip rtěnek, které jsou naprosto dokonalé. V květnu jsem si pořídila 3 odstíny, Punch Pop (tu miluji ze všech nejvíc), Plum Pop a Bare pop, ale v červnu jsem si pořídila ještě jednu jejich kamarádku a to Grape Pop (psst, to až zase v útratách za červen) a taky se chystám příští týden do Prahy, kde si pořídím další rtěnky a rozšířím tak sbírku svých miláčků. :-)




Punch Pop...


Plum Pop...


...a Bare Pop.


A když už jsem zmínila pořízení Pop Lip rtěnek, tak se musím zmínit také o jejich Cheek Pop tvářenkách, do kterých jsem se také zamilovala. V květnu jsem si pořídila naprosto dokonalou barvičku a to Pansy Pop. Je to taková krásná fialková barva, která nesmí nikomu chybět. Na tvářích vypadá nádherně. Doporučuji se na tyto tvářenky podívat. Na článek o rtěnkách Pop Lip Colour + Primer a tvářence Cheek Pop se můžete podívat tady.



Květen se také nesl ve znamení Yankee Candle svíček. Pořídila jsem si nádhernou a hodně známou vůni Soft Blanket, která je krásná, jemná a mě voní jako nějaká voňavka. Také jsem zkusila novinku Pain Au Raisin, která je taky nádherná, ze začátku hodně silná a výrazná, ale po chvíli velmi příjemná a jemná. Článek o svíčkách si můžete přečíst zde. :-)




Hodně dlouho jsem chtěla vyzkoušet přírodní kosmetiku Lush, tak jsem udělal malou objednávku přes jejich český e-shop a pár věcí nakoupila. Unesená jsem z masky Mask Of Magnaminty, která je prostě skvělá. Určitě vyzkoušejte, není vůbec drahá a vydrží celkem dlouho i to menší balení, které jsem vzala já. Super je taky šampón Big, který jsem vzala pouze ve vzorku, ale i tak jsem se stihla zamilovat. Je fakt úžasný. Nádherně voní, dobře se nanáší, krásně pění a vlasy mám po něm jemné a objemnější. Více si můžete přečíst v článku. :-)




Také jsem si koupila nádherné balerínky s mašlí značky Colors of California. Tyto boty seženete na Zootu (zde), kde jsem je také koupila za nějakých 899 Kč, Jedná se o italskou značku, materiál je velice příjemný, boty jsou z plastu, jsou lehounké, ohebné, mají větrací otvory, stélku látkovou, takže se v nich tolik nepotí noha a neklouže po botě. Boty jsou ale měkoučké, takže cítíte každou nerovnost, což může být docela problém, ale pokud jdete po rovné cestě, tak jsou super. Já jsem si vybrala dvě nádherné barvičky, ale jedny jsem vrátila, právě protože nejsou tolik praktické a dvoje ne moc praktické boty opravdu nepotřebuji. :-D Ale uznejte jsou naprosto rozkošné. :-)




V DM drogerii jsem udělala menší nákup a pořídila si nádhernou a super pigmentovanou tvářenku Creme Puff Blush od Max Factor a krásné stíny od L´oréal v odstínu Nude 201, ale o tom až v jiném článku. :-) K nákupu jsem si také za body vzala tuto super lahev a tašku, která se nikdy neztratí. :-)



A od fashionhouse jsem si objednala zázrak na akné, Tea Tree Acne Gel. Až vyzkouším více, tak dám vědět jaký je. :-)


A také jsem začala zkoušet od L´oréalu Casting Sunkiss Jelly, který by měl postupně zesvětlit vlasy, tak aby vypadaly přirozeně světlé jako od sluníčka. Přípravek by se neměl používat na barvené a tmavé vlasy, ale to bych nebyla já, abych to nevyzkoušela. Určitě dám ještě článek jak jsem spokojená a co mi to s vlasy udělalo.


A od kolegů z práce jsem dostala krásný balíček plný kosmetiky. :-) 


A kytka nemůže chybět. :-)


Květen se také nesl v duchu dobrého jídla, vína a relaxu :-) Já se naprosto zamilovala do avokáda a do čisté vody s ovocem.






Tak a za co jste utratili penízky v květnu Vy? Jakou radost jste si udělali a co Vás nejvíce v Květnu potěšilo? Podělte se s námi. Všem přeji krásný den. :-)





4 komentáře:

  1. Ja som moc neutrácala lebo celý máj som akurát bola doma a učila sa na štátnice ale teraz za jún to dobieham :D a ešte sa chystám do Rakúska :D mám už vyhliadnutý nejaký ten lak od Essie a Carmexy do zásoby a Urtekram šampóny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať ti státnice dobře dopadnou :-) a myslím, že v červnu se pak pořádně odměníš :-) tak to máš pěkné plány :-) Dej pak vědět co pořídíš :-)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy. Také jsem utrácela, ale jak si to nevedu, tak nemám tak pěkný přehled, jako ty. Ještě, že mm IG a Fb, mám to zdokumentované alespoň na fotkách😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) To věřím, že si utrácela, koukala jsem na FB a IG, ještě že jsou co? :-D Já ta určitě toho plno ještě zapomněla, ale spíš ty drobnosti :-)

      Vymazat